Ярослав Дубневич виграв суд в Ігоря Починка

Галицький районний суд Львова прийняв рішення, яким зобов’язав головного редактора газети “Експрес” Ігоря Починка спростувати недостовірну інформацію, яку він опублікував на інтернет-сторінці газети “Експрес”. Відповідне рішення було прийнято сьогодні

Галицький районний суд Львова прийняв рішення, яким зобов’язав головного редактора газети “Експрес” Ігоря Починка спростувати недостовірну інформацію, яку він опублікував на інтернет-сторінці газети “Експрес”. Відповідне рішення було прийнято сьогодні.

Суд визнав недостовірною і такою, “що принижує честь, гідність та ділову репутацію Дубневича Ярослава Васильовича” інформацію, поширену 15 лютого 2010 року о 13.13 на інтернет-сторінці www.expres.ua у статті “Сороміцькі витівки прокурора-фальсифікатора і “львівського Лозинського”, автором якої є Ігор Починок.

Суд зобов’язав Ігоря Починка та ТзОВ “Видавнича група “Супердрук” (колишня назва “Видавнича група “Експрес”) спростувати неправдиву інформацію на цій інтернет-сторінці газети “Експрес”.

Тим же рішенням суд зобов’язав стягнути з Ігоря Починка 1 тис. грн моральної шкоди на користь Ярослава Дубневича.

Ярослав Дубневич, своєю чергою, перерахував ці кошти на рахунок Львівської обласної організації НСЖУ як перший внесок на облаштування Центру рекреації для журналістів.

Іван Сидоренко

коментарі відсутні
Для того щоб залишити коментар необхідно
0.8418 / 1.53MB / SQL:{query_count}