Журналісти давали хабарі чиновникам

Британська поліція розслідує новий поворот у справі про таблоїди Руперта Мердока.

Британська поліція розслідує новий поворот у справі про таблоїди Руперта Мердока.

П’ятьох журналістів газети “The Sun” затримали за підозрою у підкупі представників влади з метою отримання ексклюзивної інформації. За британськими мірками, звинувачення дуже серйозне і загрожує знач­ним тюремним строком. 
Експерти прогнозують, що ця справа буде ще гучнішою, ніж скандал з прослуховуванням телефонів знаменитостей. Нагадаємо, що журналістів таблоїдів “The Sun” та “News of the World” викрили в незаконному прослуховуванні приватних телефонних розмов. Скандал обійшовся акціонерам видань в 200 мільйонів доларів, а обидва видання закрили. 
І тепер у цій справі з’явився новий поворот. Крім журналістів “The Sun” заарештовано поліцейського і кількох представників британського міністерства оборони. Слідство вважає, що журналісти платили їм за конфіденційну інформацію. Але це тільки початок. Слідчі наполягають, що йдеться про масштабний підкуп держслужбовців. Наразі обвинувачення звучать наступним чином: корупція, підбурювання до скоєння посадових злочинів і злочинна змова. Оскільки британське антикорупційне законодавство вважається одним з найсуворіших у світі, фігурантам справи – як журналістам, так і державним службовцям – загрожує до 10 років в’язниці і величезні штрафи. 
Нагадаємо, що розслідування справи про прослуховування телефонів журналістами таблоїдів Руперта Мердока “The Sun” і “News of the World” ведеться з літа 2011 року. За цей час було заарештовано 10 співробітників видань (зокрема, кількох високопоставлених менеджерів на рівні заступників головних редакторів), кілька приватних детективів, яких видання винаймали для збору конфіденційної інформації, а також поліцейські. В результаті скандалу Руперт Мердок був був змушений закрити газету “News of the World”, що була заснована понад 100 років тому.

коментарі відсутні
Для того щоб залишити коментар необхідно
0.9997 / 1.53MB / SQL:{query_count}