“Більд” написав спростування

Німецька газета "Bild" 6 червня виконала рішення суду за позовом сина міністра внутрішніх справ України Юрія Луценка Олександра, опублікувавши спростування раніше розміщених матеріалів про інцидент у франкфуртському аеро­порту. Зокрема про те, що Олександр Луценко під час посадки в літак був у стані алкогольного сп'яніння.

Німецька газета "Bild" 6 червня виконала рішення суду за позовом сина міністра внутрішніх справ України Юрія Луценка Олександра, опублікувавши спростування раніше розміщених матеріалів про інцидент у франкфуртському аеро­порту. Зокрема про те, що Олександр Луценко під час посадки в літак був у стані алкогольного сп'яніння.

"Також інтернет­видання "Bild" вилучило з інтернет­мережі всі розміщені раніше наклепницькі статті на адресу Луценка та його сина", - повідомило джерело.

Нагадаємо, 5 травня німецька газета "Bild" повідомила, що Юрій Луценко з сином 4 травня провели півдня в поліцейській дільниці аеропорту Франкфурта­на­Майні. За даними ЗМІ, їх у стані сильного алкогольного сп'яніння затримали після сварки з поліцейськими.

12 травня Луценко заявив, що німецька поліція безпідставно затримала його і сина, оскільки вони були тверезими.

Син міністра вирішив позиватися до газети "Bild". Він вимагав спростувати інформацію про начебто перебування в аеропорту в стані алкогольного сп'яніння.

Земельний суд Берліна 22 травня виніс рішення про публічне спростування матеріалів у німецькому виданні. Згідно з рішенням суду, газета "Bild" протягом двох тижнів, у разі неподання апеляції, має виконати рішення Земельного суду Берліна і спростувати неправдиву інформацію, поширену про сина міністра - Олександра Луценка.

26 травня речник видавництва "Axel Springer AG" Тобіас Фрьоліх заявляв, що видавництво не має наміру публікувати спростування частини статті в газеті "Bild".

коментарі відсутні
Для того щоб залишити коментар необхідно
7.6996 / 4.07MB / SQL:{query_count}