«Кіноклубне літо» на Docuspace

До кінця серпня українці можуть безкоштовно подивитися вісім документальних фільмів з різних куточків світу

З 5 липня і до кінця серпня усі охочі зможуть подивитися добірку фільмів з нової, уже восьмої колекції на docuspace.org. Docuspace – це онлайн-кінотеатр, де можна дивитись креативне документальне кіно з України та світу, ретельно відібране командою Docudays UA. В межах «Кіноклубного літа на Docuspace» на вас чекають не тільки перегляди, але і правозахисні дискусії RIGHTS NOW! та Tеte-а-tеte. 
«До 2014 року щоразу, коли закінчувався березневий фестиваль Docudays UA в Києві, ми засмучувалися: такі чудові, такі важливі для розуміння світу фільми не могли побачити люди в найвіддаленіших куточках України! Ми отримували сотні листів з проханнями показувати фестивальні фільми в різних містах і селах. Врешті-решт, разом з авторами цих листів ми почали створювати кіноклуби Docudays UA, збирати для них колекції найкращих фільмів із фестивальних програм різних років, – зазначає директорка Департаменту розвитку мереж Docudays UA Алла Тютюнник. – Аби не призупиняти роботу онлайн-кінотеатру на літні канікули, ми вирішили поєднати можливості Мережі DOCU/CLUB, яка працює цілорічно, та Docuspace».
Тематичні дискусії та зустрічі з режисерами в межах «Кіноклубного літа на Docuspace» для модераторів кіноклубів (а це бібліотекарі, вчителі, викладачі вишів, юристи, громадські активісти) стануть справжніми майстер-класами, які допоможуть їм більш фахово проводити обговорення фільмів у своїх кіноклубах».

Щодва тижні у доступі з’являються два фільми та проводять дискусію на дотичну тему. Перегляд фільмів безкоштовний. З 5 до 18 липня на платформі дискутували про екологічну кризу, вплив перевиробництва товарів та споживацтва на природу і демонстрували роботи «Вийшло з моди» Яаака Кільмі і Леннарта Лаберенца та «Нульовий вплив» Лори Ґебберт і Джастіна Шайна). А до кінця місяця темою для розмови є порушення особистої свободи, зокрема проблема торгівлі органами. До 1 серпня ви можете подивитись фільми «Жінка в полоні» Бернадетт Тузи-Ріттер та «Історії про торгівлю органами» Рік Естер Бінсток. Перша кінострічка розповідає про 52-річну угорку Маріш, яка уже десять років виконує хатню роботу в одній родині. Вона працює безоплатно по 20 годин на добу, харчується недоїдками та не має власного ліжка для відпочинку. Без документів та можливості вільно виходити на вулицю, Маріш постійно живе у страху чергових утисків. Присутність камери допомагає їй усвідомити, що вона не одна. Після двох років фільмування жінка набирається духу й розказує про план втечі.

Друга документалка розкриває тему пересадки органів, яка є гострою необхідністю для багатьох людей у світі. Щороку тисячі трансплантатів купують і продають на чорному ринку, який особливо розвинений у країнах із низьким рівнем економічного розвитку. Фільм Ріка Бінстока є своєчасною та деталізованою історією про етичні й правові суперечності навколо теми трансплантації органів. Яку роль у цьому відіграє економічна нерівність? Чи легко порушити етичні норми та правові закони під загрозою смерті?
Проєкт «Мережа DOCU/CLUB – за реформи!» фінансується Європейським Союзом та Національним фондом на підтримку демократії.
коментарі відсутні
Для того щоб залишити коментар необхідно
0.2806 / 3.98MB / SQL:{query_count}