Як творити і кохати в найскладніших життєвих обставинах

Марія Кривенко презентує новий роман-дилогію “Дорога опівдні”, який вийшов у Видавництві Старого Лева

У четвер, 7 вересня, о 18.30 у Львівській обласній бібліотеці для юнацтва (пл. Ринок, 9) відбудеться презентація нового роману-дилогії Марії Кривенко “Дорога опівдні”. Його авторка – поетеса, письменниця, публіцистка. В її творчому доробку поетичні видання “Споглядання вогню”, “Дивні дні” та роман “Ностальгія”.
Під час події Марія Кривенко та модераторка, директорка бібліотеки на Ринку Тетяна Пилипець говоритимуть про баланс між прозою буденного життя та спробою знайти себе, про те, як творити і кохати у найскладніших життєвих обставинах. Дилогія Марії Кривенко продовжує традицію феміністичного письма, що яскраво втілилася в українській літературі завдяки творам Ольги Кобилянської, Ірини Вільде, Людмили Таран, Оксани Забужко...
Роман “Дорога опівдні” –  це переплетіння жіночих доль, історії наших сучасниць, що балансують між прозою буденного життя та намаганнями знайти себе, творити і кохати. Ці жінки, виховані в складних радянських умовах, шалено прагнуть і знаходять способи розкритися, “відпустити себе”, віддатися почуттям і відчуттям. Чи це напружена історія про долі двох рідних сестер, “мамину дочку” і “татову дочку” з роману “Тінь”, а чи монолог жінки, яку поглинула пристрасть до священика з роману-реконструкції “Дорога опівдні” – перед читачами розгортається відверта, емоційна та чуттєва оповідь. Читач укотре замислиться над екзистенційними питаннями: хто має більше шансів на успіх – людина красива чи людина наполеглива? Що зупиняє нас на шляху досягнення власної мети –  внутрішні демони чи жорсткі суспільні рамки? Чи є непристойними почуття справжні та відверті?
“Цей роман-дилогія написаний упродовж останніх десяти років, –  каже Марія Кривенко. –  Головна героїня намагається віднаходити головну сутність власного життя, долаючи професійні невдачі, втрати близьких, виховуючи дітей. Видається на перший погляд, що це сповідь істеричної інтелектуалки, яка заплуталася у власних фантазіях і втратила зв’язок із реальністю. Але вихід – творчість все-таки виводить її з лабіринту самообману. Сюжет виводить сам себе на головну магістраль оповіді: що таке свобода жінки і яка ціна цієї свободи?”
коментарі відсутні
Для того щоб залишити коментар необхідно
1.2388 / 4.36MB / SQL:{query_count}