На вихідні – до кінотеатру

“Пошта” підготувала огляд фільмів, які можна подивитись у львівських кінотеатрах в суботу та неділю

Щойно приходить субота, як ми питаємо себе, як цікаво провести вихідні? І якщо виїхати за місто немає можливості, та й часу на розваги лиш кілька годин, одним з кращих варіантів відпочинку стає похід у кіно.
Тим паче що цього тижня в кінотеатрах Львова почалися прем’єрні покази одразу чотирьох нових кінострічок, а загалом на великих екранах нашого міста в суботу і неділю можна подивитися аж 15 найрізноманітніших за жанром фільмів. Про десять із них розповідаємо.
Розпочнемо з найочікуванішої прем’єри цього літа – мультфільму “Думками навиворіт” від Pixar Animation і Walt Disney. Ця анімаційна робота базується на оригінальній ідеї оскароносного Піта Доктера, який працював над легендарними “Воллі”, “Історія іграшок”, “Корпорація монстрів”, “Угору”. Над цим фільмом він почав працювати ще в 2011 році і називає його одним з найскладніших у своїй кар’єрі. 

Головна героїня мульт­фільму “Думками навиворіт” – дівчинка на ім’я Райлі Андерсон. Як і всі дівчатка, вона веселиться і радіє, а іноді сумує чи боїться чогось. Викликають ці почуття крихітні істоти, що живуть у штаб-квартирі формування емоцій – її голові. Радість – найголовніша з них, але їй увесь час заважають гнів, відраза, страх і сум. Що б не відбувалося навколо, вони починають радитися і залежно від того, хто переможе, Райлі або радіє, або засмучується.
Ще однією новинкою прокату цього тижня став бойовик “Ганмен”. Це нова екранізація роману “Позиція для лежачого стрілка” Жан-Патріка Маншетта, який вийшов друком в 1981 році. Першим його кіновтіленням став фільм “Шок” (1982 р.), де знялися Ален Делон і Катрін Деньов. Тож не дивно, що для роботи над новою екранізацією історії – “Ганмен” – режисер П’єр Морель (“Заручниця”, “13-ий район”) запросив зірок першої величини. Чоловічі ролі дісталися володарям “Оскара” Шону Пену і Хав’єру Бардему, а головна жіноча роль – італійці Жазмін Трінці.

Головний герой “Ганмена” Джим Террьє (Шон Пенн) довгі роки працював на секретну організацію, був одним з кращих кілерів та виконував завдання будь-якої складності. Але якось його роботодавці вирішують позбутися свідків своїх злочинів, і одним з перших в їх списку є Террьє.
Єдиним порятунком кілера може стати компромат, який той старанно збирав усі ці роки. Погрожуючи розголошенням інформації, Террьє хоче змусити замовників дати йому спокій. Герой звертається по допомогу до колишнього напарника Фелікса (Хав’єр Бардем). Та йому простіше самому вбити Террьє, аніж допомогти йому.
Любителі жахів оцінять новий “Полтергейст” – римейк однойменного фільму Стівена Спілберга. Ця кінострічка, як і всі її сиквели, оточена містичними збігами і трагічними випадками. Упродовж шести років після виходу першої частини “Полтергейсту” четверо акторів передчасно пішли з життя. Про початок роботи над римейком оголосили в 2011 році, а в 2013-ому команда розпочала зйомки в Торонто. Режисер фільму – Гіл Кінан, для якого “Полтергейст” став першою роботою в жанрі фільмів жахів.
Кіноісторія починається з переїзду родини Боуенів – Еріка (Сем Роквелл), Емі (Розмарі ДеУїтт) та трьох їхніх дітей до заміського будинку. Діти першими починають помічати дивні речі, які там відбуваються: то телевізор сам вмикається, то речі починають рухатися. Однак усе це дрібниці порівняно зі зникненням молодшої доньки. Аби врятувати дитину, викрадену потойбічними силами, сім’я звертається до фахівців.
Комедія “Красуні в бігах” неодмінно сподобається глядачам.  Адже її режисерка Енн Флетчер (“Пропозиція”, “Крок уперед”, “27 весіль”) – майстер зі створення мелодрам і комедій. Та й головні ролі у фільмі дісталися зіркам першої величини  – Софії Вергарі (“Повар на колесах”, “Королі Догтауна”) і оскароносній Різ Візерспун (“Плезантвіль”, “Жорстокі ігри”, “Білявка в законі”).
Усі знають, що програма захисту свідків – справа серйозна. Тому, погодившись давати свідчення, вдова наркоторговця (Софія Вергара) була впевнена, що охороняти її будуть надійно. Чим керувалися очільники поліції, зрозуміти важко, але для виконання відповідального доручення обрали невдаху (Різ Візерспун). Тож не дивно, що перша ж небезпека змушує дівчат втікати чимдалі. Дорогою стає зрозуміло, що ховатися їм доведеться не лише від наркоторговців, але й від продажних поліцейських.
Продовження легендарної франшизи “Світ юрського періоду” чекало виходу на екрани більш ніж 10 років. Задум зняти ще одну кінострічку як продовження популярної серії виникла одразу ж після створення третьої частини. Та через розбіжності між членами творчої команди прем’єру “Світу юрського періоду” переносили кілька разів, хоча спочатку передбачалося, що глядач побачить четверту частину ще влітку 2014 року. За час роботи над фільмом змінювалася і його назва.
З часу подій, показаних у першому фільмі про незви­чайний парк, минуло 22 ро­­ки. Тварини юрського періоду вже перестали сприйматися людьми як щось дивовижне, і відвідуваність парку пішла на спад. Тож компанія-власник вирішує створити новий атракціон, який допоможе повернути закладу колишню популярність. Однак не все відбувається так, як уявляли собі вчені, бо нововведення замість безтурботної розваги стає найнебезпечнішим випробуванням для відвідувачів.
“Вік Адалін” – це дивовижна історія про нестаріючу жінку від молодого режисера Лі Толанда Крігера. Серед претенденток на головну роль були такі знані акторки, як Кетрін Хейгл (“Гола правда”, “Життя як воно є”) і Наталі Портман. Але творці фільму зупинили свій вибір на Блейк Лайв­лі – американській моделі та актрисі, дружині Раяна Рейнольдса, зірці телесе­ріалу “Пліткарка”.
В центрі сюжету драми – життя молодої жінки на ім’я Адалін (Блейк Лайвлі). Вона народилася в 1908 році, подорослішала, вийшла заміж, привела на світ дочку і спокійно жила, поки страшна автокатастрофа не розділила життя Адалін на “до” і “після”. Відновившись після отриманих травм, героїня виявила, що перестала старіти. Через якийсь час цю особливість вже неможливо було приховувати, тому Адалін вирішила поїхати геть та розірвати з рідними всі стосунки. Довге життя, позбавлене можливості старіти поряд із коханими людьми, все більше обтяжує героїню.
Фільм жахів “Астрал: глава 3” – це продовження франшизи, розпочатої майстром жанру Джеймсом Воном. Кінокартина стала режисерським дебютом незмінного сценариста серії Лі Веннелла. Відразу ж після початку роботи над фільмом було оголошено, що він не буде прив’язаний до останньої сцени поперед­нього.
Перші тизери третього “Астралу” натякали на те, що місцем проживання істоти, яка лякає, стане вентиляційна шахта будинку. Та, як виявилося згодом, сюжет третього фільму франшизи на відміну від двох попередніх  навіть не стосуватиметься сім’ї Ламбертів. Головна героїня цієї історії – дівчина Куїн (Стефані Скотт) лежить удома з переламаною ногою. Романтика, яка виникла між нею і сусідом, раптово переривається, коли Куїн розуміє, що в їхніх відносинах бере участь третя сторона, невідома їй сила. Зустріч з надприродним спонукає її звернутися по допомогу до екстрасенса Елліс Рейнер (Лін Шей).
Комедія “Шпигунка” розповідає про дебют рядової працівниці ЦРУ. Це вже дітище Пола Фіга. За 36 років у кіноіндустрії він встиг знятися в 33 фільмах, а останнім часом особливо захопився режисурою (“Дівич-вечір у Вегасі”, “Озброєні та небезпечні”).
Головна героїня комедії – Сьюзан Купер (Мелісса МакКарті). Все своє життя вона була сірою мишею, її ніхто не помічав, а якщо й помічав, то не сприймав серйозно. Колись жінка працювала у школі, але там було неймовірно нудно. Тому Сьюзан вирішила піти працювати... в ЦРУ. Але й тут її життя не стало різноманітнішим. За щасливим збігом обставин на спецзавдання потрібно відправити агента, який ніколи до цього не брав участі у виконанні таємних завдань. Тож начальниці ЦРУ (Ніа Лонг) не знайти кращого виконавця для цієї місії, аніж Сьюзан.
Для більшості тих, що працювали над створенням “Вартового місяця”, мультфільм став першим досвідом роботи в цьому жанрі. І лише для батька чотирьох дітей актора Омара Сі (“1+1”), голосом якого говорить головний герой, озвучування мультфільмів – звична справа.
“Вартовий місяця” розповідає про планету, де день і ніч змінюються не в суворій послідовності, а так, як хочуть хранителі світил. Юного М’юна цілком влаштовувало його скромне життя, тож призначення його на роль хранителя Місяця стало сюрпризом. І хто б міг подумати, що уже в перший день хлопець загубить довірений йому Місяць.
Скориставшись розгубленістю, цар підземного світу викрадає і Сонце. Врятувати світ від занурення в пітьму не всім під силу, і це точно не справа для боязкого М’юна. Та що ж робити, коли саме він став причиною катастрофи? Вибору нема! Заручившись підтримкою хранителя Сонця, герой вирушає на пошуки втраченого.
Над фільмом-ка­таст­рофою “Розлом Сан-Анд­реас” про масштабний землетрус працювали з 2011 року. Особливу увагу приділили сценарію, який писали одразу шість осіб. Остаточна версія належить Алану Лобу (“Двадцять одне”), Карлтону Кьюзу (“Залишитися в живих”) та Кері Хейесу (“Закляття”). Режисерське крісло дісталося Бреду Пейтону, в послужному списку якого багато короткометражок і серіалів, а ця картина стане його третім повнометражним фільмом.
Дії трилера розгортаються в Каліфорнії під час сильного землетрусу. Рей (Дуейн Джонсон) працює пілотом рятувального вертольота. В будь-який інший час його роботу можна було б назвати спокійною, та тільки не тепер, коли Рею доводиться працювати не шкодуючи себе. Від правильності його рішень і точності дій залежать чужі життя. Рятуючи незнайомих людей, герой ні на хвильку не забуває про свою доньку Блейк (Александра Даддаріо). Він і гадки не має, де вона може зараз бути, тому головною його метою стають пошуки дівчини.
коментарі відсутні
Для того щоб залишити коментар необхідно
10.2366 / 4.18MB / SQL:{query_count}